Захист України

 Курс "Захист України"

Тематичний план

№ п/п

Найменування розділів (тем)

Кількість аудиторних годин

Сам.

робота

Заг. обсяг

годин

лекції

практичні

лабораторні

семінар

МКР, ККР,ОКР

Всього

ауд.

годин

ІІ Семестр

1

Вступ

2

-

-

-

-

2

-

2

2

Розділ 1 Основи національної безпеки України

2

-

-

-

-

2

-

2

3

Розділ 2 ЗСУ на захисті України

8

-

-

-

-

8

-

8

4

Розділ  3 Стройова підготовка

4

4

-

-

-

8

-

8

5

Розділ 4 Вогнева підготовка

4

-

-

-

-

4

-

4

6

Розділ  5 Тактична підготовка

6

-

-

-

-

6

-

6

7

Розділ 6 Основи цивільного захисту

8

-

-

-

-

8

-

8

8

Розділ 7 Прикладна фізична підготовка

8

4

-

-

-

12

-

12

9

Розділ 8 Домедична допомога Землі

10

10

-

-

-

20

-

20

Всього за ІІ семестр

52

18

 

 

 

70

 

70

ІІІ Семестр

10

Розділ 1Вогнева підготовка

4

-

-

-

-

4

-

4

11

Розділ 2 Тактична підготовка

4

-

-

-

-

4

-

4

12

Розділ 3 Основи цивільного захисту

8

2

-

-

-

10

-

10

13

Розділ Тактична медицина

11

4

-

-

-

15

-

15

14

Підсумкове заняття

2

-

-

-

-

2

-

2

Всього за ІІІ семестр

26

6

-

-

-

35

-

35

Всього

78

24

-

-

-

105

-

105



Метою навчального предмета Захист України  є формування у студентської молоді життєво необхідних знань, умінь і навичок щодо захисту України та дій в умовах надзвичайних ситуацій, а також системного уявлення про військово-патріотичне виховання як складову частину національно-патріотичного виховання. Провідним засобом реалізації вказаної мети є запровадження компетентнісного підходу у навчальний процес на основі ключових компетентностей як результату навчання.

 Критерії оцінювання якості знань, умінь і навичок студентів 1 2 3 
Початковий рівень 
1 студент може розрізняти об'єкт вивчення і відтворити деякі його елементи. Володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об'єктів, що відтворюються учнем окремими словами чи реченнями з постійною допомогою викладача, виконує лише фрагменти практичних завдань 
2 Студент фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має поверхові уявлення про об'єкт вивчення, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні, має елементарні навички, практичні завдання виконує лише з допомогою викладача 
3 Студент відтворює менше половини навчального матеріалу, за допомогою викладача виконує елементарні завдання, розрізняє елементи техніки виконання нормативних вимог і здатний виконати незначну їх частину II. 
Середній рівень 
4 Студент знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворювати його не в повному обсязі відповідно до тексту підручника або пояснення викладача 
5 Студент розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але допускає помилки. За допомогою викладача може логічно відтворювати значну його частину 
6 Студент виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу, відповіді його правильні, він може відтворити значну частину теоретичного матеріалу, за допомогою викладача може його аналізувати, порівнювати та робити висновки III. 
Достатній рівень 
7 Студент виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, здатний застосовувати його на рівні стандартних вимог, частково контролювати власні навчальні дії 
8 Знання студента достатньо повні, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, вміє аналізувати, робити висновки. Самостійно застосовує теоретичні знання для виконання практичних завдань. 
9 Студент вільно володіє вивченим матеріалом, вміє узагальнювати інформацію, застосовує її на практиці 
Високий рівень 
10 Студент володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях. Виявляє творчі здібності, самостійно визначає окремі цілі власної пізнавальної діяльності, знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при вирішенні поставлених завдань. 
11 Студент володіє узагальненими знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки, визначає програму особистої пізнавальної діяльності без допомоги вчителя знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності. 
12 Судент має системні знання, виявляє здатність приймати творчі рішення, самостійно розвиває власні обдарування і нахили, вміє самостійно здобувати знання, рівень умінь і навичок дає змогу виконувати нормативи на бездоганному рівні.

Немає коментарів:

Дописати коментар