Курс з предмету "Географія"
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ п/п |
Найменування розділів (тем) |
Кількість аудиторних годин |
Сам. робота |
Заг. обсяг годин |
||||||
лекції |
практичні |
лабораторні |
семінар |
МКР, ККР,ОКР |
Всього ауд. годин |
|||||
ІІ Семестр |
||||||||||
1 |
Вступ |
2 |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
2 |
|
2 |
Розділ 1 Європа |
12 |
4 |
- |
- |
- |
16 |
- |
16 |
|
3 |
Розділ 2 Азія |
6 |
2 |
- |
- |
- |
8 |
- |
8 |
|
4 |
Розділ 3 Океанія |
4 |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
4 |
|
5 |
Розділ 4 Америка |
4 |
4 |
- |
- |
- |
8 |
- |
8 |
|
6 |
Розділ 5 Африка |
4 |
2 |
- |
- |
- |
6 |
- |
6 |
|
7 |
Розділ 6 Україна в
міжнародному просторі |
4 |
2 |
- |
- |
- |
6 |
- |
6 |
|
8 |
Розділ 7 Топографія та
картографія |
2 |
6 |
- |
- |
- |
8 |
- |
8 |
|
9 |
Розділ 8 Загальні
закономірності географічної оболонки Землі |
6 |
6 |
- |
- |
- |
12 |
- |
12 |
|
Всього за ІІ семестр |
44 |
26 |
|
|
|
|
|
70 |
||
ІІІ Семестр |
||||||||||
10 |
Вступ |
2 |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
2 |
|
11 |
Розділ 1Загальні суспільно-географічні
закономірності світу |
4 |
4 |
- |
- |
- |
8 |
- |
8 |
|
12 |
Розділ 2 Суспільна географія
України |
4 |
4 |
- |
- |
- |
8 |
- |
8 |
|
Всього за ІІІ семестр |
10 |
8 |
- |
- |
- |
18 |
- |
18 |
||
Всього |
54 |
34 |
- |
2 |
- |
88 |
- |
88 |
||
Загальною метою курсу Географії є формування у студентів географічної картини світу на прикладі вивчення систем розселення та просторової організації економічної діяльності в окремих регіонах і країнах з урахуванням сучасних геополітичних, соціальних, економічних та екологічних аспектів.
Мета реалізується через вирішення таких головних завдань:
• формування в учнів цілісної географічної картини світу;
• розкриття ролі географії у розв'язуванні економічних, екологічних і соціальних проблем суспільства;
• створення освітнього середовища для розуміння особливостей участі регіонів і окремих країн у міжнародному поділі праці;
• розвиток у школярів геопросторового мислення та вміння логічно висловлювати свої думки щодо сучасних процесів у світі;
• обґрунтування доцільності наукового підходу до природокористування, мотивування екологічно грамотної, здоров’язбережувальної поведінки;
• формування картографічної грамотності й культури;
• вироблення умінь користуватися джерелами географічної інформації, аналізувати її; застосовувати здобуті географічні знання в практичній діяльності;
• розвиток здатності до співробітництва під час виконання практичних робіт та проведення досліджень;
• заохочення засобами географії до самореалізації своїх здібностей, інтересів та життєвих планів.
Форми, способи і засоби перевірки та оцінювання результатів навчання. Вивчення курсу «Географія» передбачає два види контролю: поточний - контроль під час вивчення теми (усне опитування, тестування, самостійні та практичні роботи, захисти проектів і проведених досліджень тощо). підсумковий – контроль наприкінці вивчення розділу (теми) (усні та письмові роботи, тести, бесіди тощо).
Оцінюючи результати навчальної діяльності студентів з географії, необхідно враховувати рівень засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних умінь, досвід творчої діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар