Географія


 Курс з предмету "Географія"


ТЕМАТИЧНИЙ   ПЛАН

№ п/п

Найменування розділів (тем)

Кількість аудиторних годин

Сам.

робота

Заг. обсяг

годин

лекції

практичні

лабораторні

семінар

МКР, ККР,ОКР

Всього

ауд.

годин

ІІ Семестр

1

Вступ

2

-

-

-

-

2

-

2

2

Розділ 1 Європа

12

4

-

-

-

16

-

16

3

Розділ 2 Азія

6

2

-

-

-

8

-

8

4

Розділ  3 Океанія

4

-

-

-

-

4

-

4

5

Розділ 4 Америка

4

4

-

-

-

8

-

8

6

Розділ  5 Африка

4

2

-

-

-

6

-

6

7

Розділ 6 Україна в міжнародному просторі

4

2

-

-

-

6

-

6

8

Розділ 7 Топографія та картографія

2

6

-

-

-

8

-

8

9

Розділ 8 Загальні закономірності географічної оболонки Землі

6

6

-

-

-

12

-

12

Всього за ІІ семестр

44

26

 

 

 

 

 

70

ІІІ Семестр

10

Вступ

2

-

-

-

-

2

-

2

11

Розділ 1Загальні суспільно-географічні закономірності світу

4

4

-

-

-

8

-

8

12

Розділ 2 Суспільна географія України

4

4

-

-

-

8

-

8

Всього за ІІІ семестр

10

8

-

-

-

18

-

18

Всього

54

34

-

2

-

88

-

88

 Загальною метою курсу Географії є формування у студентів  географічної картини світу на прикладі вивчення систем розселення та просторової організації економічної діяльності в окремих регіонах і країнах з урахуванням сучасних геополітичних, соціальних, економічних та екологічних аспектів. 

Мета реалізується через вирішення таких головних завдань: 

• формування в учнів цілісної географічної картини світу; 

• розкриття ролі географії у розв'язуванні економічних, екологічних і соціальних проблем суспільства; 

• створення освітнього середовища для розуміння особливостей участі регіонів і окремих країн у міжнародному поділі праці; 

• розвиток у школярів геопросторового мислення та вміння логічно висловлювати свої думки щодо сучасних процесів у світі; 

 • обґрунтування доцільності наукового підходу до природокористування, мотивування екологічно грамотної, здоров’язбережувальної поведінки; 

• формування картографічної грамотності й культури; 

• вироблення умінь користуватися джерелами географічної інформації, аналізувати її; застосовувати здобуті географічні знання в практичній діяльності; 

• розвиток здатності до співробітництва під час виконання практичних робіт та проведення досліджень; 

 • заохочення засобами географії до самореалізації своїх здібностей, інтересів та життєвих планів. 

   Форми, способи і засоби перевірки та оцінювання результатів навчання. Вивчення курсу «Географія» передбачає два види контролю: поточний - контроль під час вивчення теми (усне опитування, тестування, самостійні та практичні роботи, захисти проектів і проведених досліджень тощо). підсумковий – контроль наприкінці вивчення розділу (теми) (усні та письмові роботи, тести, бесіди тощо). 

Оцінюючи результати навчальної діяльності студентів з географії, необхідно враховувати рівень засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних умінь, досвід творчої діяльності.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар